top of page
Call Center Employee

Ohjelmiston ylläpito ja tukipalvelut

Koska projektin valmistuminen on vasta tuotteen elinkaaren alku

Ulkoistamalla ohjelmiston tai applikaation ylläpidon ja tukipalvelut vapautat oman tiimisi keskittymään liiketoimintasi kriittisimpiin yksikköihin. Amabitin ylläpito ja tuki-tiimi sulautuu saumattomasti asiakkaiden kehitys– ja tukitoimintoihin taaten ohjelmistojen toiminnan ja skaalautuvuuden.

Miksi Amabit

  • Suora linja kokeneisiin ammattilaisiin

  • Asiantuntevat tukihenkilöt, jotka tarjoavat yksilöllistä palvelua

  • Taattu vastaus kaikkiin tiedusteluihin oikea-aikaisesti

  • Joustavat tukikanavat (puhelin, sähköposti, pikaviestit jne.)

  • Jatkuva vianetsintä ja virheiden korjaus

Järjestelmän kompleksisuus
  • Saumaton integraatio asiakkaan liiketoiminta– ja tukikäytäntöihin

  • Nopea ja sujuva ymmärryksen siirto

  • Taito ylläpitää moderneja ohjelmistoja ja järjestelmiä

  • Päivitysten ja korjaustiedostojen implementointi

  • Asiakastarpeen mukainen ylläpito (älä maksa turhasta)

Applikaatioiden ylläpitopalvelut

1

KORJAAVA HUOLTO

Tunnistamme ja korjaamme ohjelmistosuunnittelun logiikka ja koodausvirheet parantaaksemme järjestelmän vakautta, ohjelmistojen toiminnan johdonmukaisuutta ja asiakkaiden tyytyväisyyttä

2

MUKAUTUVA HUOLTO

Autamme asiakkaita tuomaan lisäarvoa sidosryhmille ja kilpailemaan paremmin markkinoilla, kehittämällä ja ottamalla käyttöön uusia ominaisuuksia sekä mukautumalla ohjelmistoa jatkuvasti muuttuviin asiakas– ja liiketoimintatarpeisiin.

3

TÄYDELLINEN HUOLTO

Suunnittelemme sovelluksesi uusiksi sopeutumaan muuttuviin käyttäjävaatimuksiin. Suoritamme järjestelmän toiminnallisia parannuksia ja työskentelemme sovelluksen suorituskyvyn ja tehokkuuden parantamiseksi.

4

ENNAKOIVA HUOLTO

Varmistamme että sovelluksenne on turvallinen ja vakaa, minimoimme järjestelmän seisokit ja lisäämme ohjelmiston ylläpidettävyyttä muokkaamalla ja optimoimalla koodia, päivittämällä dokumentteja ja suorittamalla tietoturvatarkastuksia.

bottom of page