
Ohjelmiston ylläpito ja tukipalvelut
Koska projektin valmistuminen on vasta tuotteen elinkaaren alku
Ulkoistamalla ohjelmiston tai applikaation ylläpidon ja tukipalvelut vapautat oman tiimisi keskittymään liiketoimintasi kriittisimpiin yksikköihin. Amabitin ylläpito ja tuki-tiimi sulautuu saumattomasti asiakkaiden kehitys– ja tukitoimintoihin taaten ohjelmistojen toiminnan ja skaalautuvuuden.
Miksi Amabit
-
Suora linja kokeneisiin ammattilaisiin
-
Asiantuntevat tukihenkilöt, jotka tarjoavat yksilöllistä palvelua
-
Taattu vastaus kaikkiin tiedusteluihin oikea-aikaisesti
-
Joustavat tukikanavat (puhelin, sähköposti, pikaviestit jne.)
-
Jatkuva vianetsintä ja virheiden korjaus
-
Saumaton integraatio asiakkaan liiketoiminta– ja tukikäytäntöihin
-
Nopea ja sujuva ymmärryksen siirto
-
Taito ylläpitää moderneja ohjelmistoja ja järjestelmiä
-
Päivitysten ja korjaustiedostojen implementointi
-
Asiakastarpeen mukainen ylläpito (älä maksa turhasta)

Applikaatioiden ylläpitopalvelut
1
KORJAAVA HUOLTO
Tunnistamme ja korjaamme ohjelmistosuunnittelun logiikka ja koodausvirheet parantaaksemme järjestelmän vakautta, ohjelmistojen toiminnan johdonmukaisuutta ja asiakkaiden tyytyväisyyttä
2
MUKAUTUVA HUOLTO
Autamme asiakkaita tuomaan lisäarvoa sidosryhmille ja kilpailemaan paremmin markkinoilla, kehittämällä ja ottamalla käyttöön uusia ominaisuuksia sekä mukautumalla ohjelmistoa jatkuvasti muuttuviin asiakas– ja liiketoimintatarpeisiin.
3
TÄYDELLINEN HUOLTO
Suunnittelemme sovelluksesi uusiksi sopeutumaan muuttuviin käyttäjävaatimuksiin. Suoritamme järjestelmän toiminnallisia parannuksia ja työskentelemme sovelluksen suorituskyvyn ja tehokkuuden parantamiseksi.
4
ENNAKOIVA HUOLTO
Varmistamme että sovelluksenne on turvallinen ja vakaa, minimoimme järjestelmän seisokit ja lisäämme ohjelmiston ylläpidettävyyttä muokkaamalla ja optimoimalla koodia, päivittämällä dokumentteja ja suorittamalla tietoturvatarkastuksia.